Inici
01/10/2022Final
31/01/2025Inici
01/10/2022Final
31/01/2025Fase



Elaborar un Pla de gestió de demanda del trànsit motoritzat. A partir del que determini el Pla, aplicar restriccions d’accés amb vehicle motoritzat al centre (accés només per a veïns i autoritzats) i en entorns urbans sensibles (p. ex. escoles).
AUV11.06. Nombre de dies en què se superen els límits de qualitat de l’aire, nivells mitjans anuals de partícules fines NOx.
AUV11.07. Nombre de dies en què se superen els límits de qualitat de l’aire, nombre de dies a l’any que s’ha superat el valor límit NOx.
AUV11.10. Reducció anual estimada de gasos efecte hivernacle (GEH) i del nombre de dies en què superen els límits de qualitat de l’aire, nivells mitjans anuals de partícules fines PM10.
AUV11.11. Reducció anual estimada de gasos efecte hivernacle (GEH) i del nombre de dies en què se superen els límits de qualitat de l’aire, nombre de dies a l’any en que s’ha superat el valor límit PM10.
AUV17.02. Distribució modal dels viatges (tots els motius) a l`àrea urbana: desplaçaments en transports públics.
QV21. Confort acústic.
Reduir en un 30 % de les emissions de contaminants a l’atmosfera, principalment diòxid de nitrogen (NO2) i partícules en suspensió (PM10).
10. Fomentar la mobilitat lliure en carboni, potenciant la creació d’infraestructures que permetin augmentar els desplaçaments a peu o en bicicleta, incrementant les freqüències i les línies d’autobús urbà, la micromobilitat i els nodes d’intercanvi.