Foment del treball regular amb entitats i ciutadania no associada des de la perspectiva de la innovació social.

Inici

01/10/2023

Final

31/05/2027

Fase

0
1
2
6. Fomentar la cohesió social i buscar l’equitat
6.1. Reduir el risc de pobresa i exclusió social en entorns urbans desafavorits
IMG_5587

Maduració

20%

Objectius de Desenvolupament Sostenible

Agenda Urbana Espanyola

Agenda Urbana Catalana

Governanza multinivel

Estratègia Viladecans 2030

Resiliència de Ciutat

Igualtat de Gènere

Transformació Digital i Verda

Inclusió Social

Descripció

Foment del treball regular amb entitats i ciutadania no associada des de la perspectiva de la innovació social.

Involucrar les entitats i la ciutadania no organitzada en l’estratègia de ciutat i els seus projectes referents. Empoderar-les per a que exerceixin un rol actiu, informat, i pugui facilitar-se la generació de noves iniciatives que provenen de l’interès ciutadà (bottom-up).

Contribució als indicadors

Reptes37. Augmentar la corresponsabilitat amb la ciutadania.

AUV46. Es troben adequadament identificats els entorns urbans que presenten un major grau de vulnerabilitat social, econòmica i ambiental.

AUV20. Pressupost invertit en actuacions destinades a garantir la igualtat d’oportunitats des del punt de vista social.

AUV47. Es disposa d’un pla o estratègia que faci protocols de detecció primerenca de la vulnerabilitat /exclusió social?

Valor de referència (horitzó 2030)

Consolidació d’un grup de persones implicat/fidelitzat amb cada eix estratègic/repte.

Objectiu de progrés anual

1 grup fidelitzat a cada eix estratègic de la ciutat/ any

Reptes de ciutat

12. Reforçar el paper de Viladecans com a ciutat educadora tot consolidant una estratègia educativa innovadora i inclusiva inserida en tots els àmbits de l’actuació municipal i en l’ecosistema d’agents educadors del territori, capaç de donar resposta a nous reptes educatius i generar noves oportunitats per a tota la ciutadania, connectant i integrant agents, recursos i actius de la ciutat. Treballar l’equitat i la igualtat d’oportunitats a través del marc teòric de l’Educació 360.

19. Utilitzar la metodologia d’Acció Comunitària inclusiva i feminista amb la mirada Interseccional per millorar l’apoderament de les persones i el vincle amb la ciutat.

Ves al contingut