Transformació del model d’atenció ciutadana.

Inici

01/10/2023

Final

31/05/2027

Fase

0
1
2
9. Liderar i fomentar la innovació digital
9.2. Fomentar l’administració electrònica i reduir la bretxa digital
actes_dagenda_98

Maduració

40%

Objectius de Desenvolupament Sostenible

Agenda Urbana Espanyola

Agenda Urbana Catalana

Governanza multinivel

Estratègia Viladecans 2030

Resiliència de Ciutat

Transformació Digital i Verda

Inclusió Social

Descripció

El projecte abordarà la transformació del model d’atenció diutadana, per a tenir un model més àgil, pròxim i transparent, des d’una òptica 360:

-governança interna dels actors que incideixen en l’atenció ciutadana;

-comunicació a la ciutadania;

-digitalització i millora de sistemes, consolidació de l’administració electrònica;

-impuls a les cartes de serveis;

-millora dels RRHH vinculats a l’atenció ciutadana;

-millora dels punts d’atenció als barris;

-participació ciutadana en la definició d’aquest model de transformació.

Contribució als indicadors

QV38. Satisfacció amb la gestió de l’ajuntament.

Valor de referència (horitzó 2030)

Millora dels índex de satisfacció per part de la ciutadania (puntuació superior a 8/10). 100% de millores aplicades a tots els canals.

Objectiu de progrés anual

Increment anual dels índex de satisfacció (en relació al valor de partida). Pendents enquestes 2024. Implementació del 30% sobre el total d’accions previstes.

Reptes de ciutat

19. Utilitzar la metodologia d’Acció Comunitària inclusiva i feminista amb la mirada Interseccional per millorar l’apoderament de les persones i el vincle amb la ciutat.

Ves al contingut