Inici
01/10/2023Final
31/05/2027Inici
01/10/2023Final
31/05/2027Fase

El projecte abordarà la transformació del model d’atenció diutadana, per a tenir un model més àgil, pròxim i transparent, des d’una òptica 360:
-governança interna dels actors que incideixen en l’atenció ciutadana;
-comunicació a la ciutadania;
-digitalització i millora de sistemes, consolidació de l’administració electrònica;
-impuls a les cartes de serveis;
-millora dels RRHH vinculats a l’atenció ciutadana;
-millora dels punts d’atenció als barris;
-participació ciutadana en la definició d’aquest model de transformació.
QV38. Satisfacció amb la gestió de l’ajuntament.
Millora dels índex de satisfacció per part de la ciutadania (puntuació superior a 8/10). 100% de millores aplicades a tots els canals.
19. Utilitzar la metodologia d’Acció Comunitària inclusiva i feminista amb la mirada Interseccional per millorar l’apoderament de les persones i el vincle amb la ciutat.