Inici
01/11/2023Final
31/05/2027Inici
01/11/2023Final
31/05/2027Fase


Implementació d’accions de rebranding a equipaments públics existents o a nous, seguint el manual d’estil corporatiu i un procediment homogeni per tota l’organització amb l’objectiu de plasmar la nostra filosofia i valors (proximitat, igualtat, estil de vida saludables, accessibilitat, sentiment de pertinença, innovació, sostenibilitat i digitalització, principalment.
Convertir els espais de treball en espais moderns, flexibles i dinàmics que fomentin la col.laboració, el bon ambient i el desenvolupament professional.A més que permeti dotar tots els equipaments públics d’una única identitat corporativa facilitant així la identificació per part de tota la ciutadania.
I traspàs a tota l’organització del procediment a seguir i dels aspectes a tenir en compte de cara a futures licitacions.
QV38. Satisfacció amb la gestió de l’Ajuntament.
Que el 100% de les remodelacions es facin seguint el manual i el procediment de rebranding.
Que el 100% de les licitacions vinculades a actuacions dels espais d’un equipamen hagin incorporat els principis del manual de rebranding als plecs tècnics.
9. Avançar en “residus zero” reduint la generació dels residus municipals tot fomentant la recollida selectiva per assolir els objectius europeus per al 2030 (és a dir, assolir un mínim del 60% de recollida selectiva i com a màxim un 10% a abocador, per al 2030), la recuperació i la reutilització dels recursos i matèries primeres avançant així en la economia circular –que innovi per perllongar el cicle de vida de les matèries i fomenti nous sistemes de producció– i en una nova cultura del consum amb hàbits baixos en residus.
14.Fomentar els estils de vida saludable per a una millora de la qualitat de vida, tenint en compte la prevenció de malalties i l’enfortiment de les relacions socials.
23. Garantir la qualitat i l’accessibilitat universal dels espais públics.