Creació d’un pla de comunicació de l’Agenda Urbana Local per a tots els agents implicats

Inicio

01/11/2023

Final

01/12/2026

Fase

0
1
2

Objetivo específico

10.4. Dissenyar i posar en marxa campanyes de formació i sensibilització en matèria urbana, així com d’intercanvi i difusió del coneixement
10. Millorar els instruments d’intervenció i la governança

Maduración

40%

Objetivos de Desarrollo Sostenible

Agenda Urbana Española

Instrumentos

Agenda Urbana Catalana

Equidad social

Governanza multinivel

Estrategia Viladecans 2030

Resiliencia de ciudad, Inclusión social

Retos de ciudad

17. Minimitzar els àmbits en que s’expressa l’exclusió social lligats a adversitats laborals, econòmiques, sanitàries, socials, formatives, residencials, ambientals I relacionals especialment entre els col·lectius més vulnerables, amb la transformació de l’Ajuntament en una administració proactiva, inclusiva, digital i oberta, capaç d’oferir uns serveis que se centrin en millorar el benestar quotidià de les persones.

Descripción

Disseny d’un pla de comunicació intern i extern per explicar els objectius de l’Agenda Urbana Local, així com les diverses accions que aquesta incorpora, amb un enfoc pedagògic i comprensible des del punt de vista d’impacte directe en la qualitat de vida dels diversos agents implicats: especialment la ciutadania, però també les associacions, les entitats, les empreses i comerços, les escoles, els treballadors de l’Ajuntament, etc. I també posant el focus en la millora que suposa l’Agenda Urbana Local en la millora de l’eficiència dels serveis públics.

Contribución a los indicadores

Qv37. Índex de satisfacció municipal

Valor de referencia (horizonte 2030)

Arribar al 80% de coneixement de l’AUL l’any 2030 i que els diversos públics objectius sàpiguin relacionar-la amb un mínim de 3 serveis municipals de valoració positiva. Prèviament, caldrà mesurar el % de coneixement de l’Agenda Urbana Local entre tots els públics al 2024

Objetivo de progreso anual

+10% augment anual de coneixement de l’AUL entre els diversos públics
Ves al contingut