Inicio
01/11/2023Final
01/12/2026Inicio
01/11/2023Final
01/12/2026Fase
Objetivo específico
10.4. Dissenyar i posar en marxa campanyes de formació i sensibilització en matèria urbana, així com d’intercanvi i difusió del coneixement17. Minimitzar els àmbits en que s’expressa l’exclusió social lligats a adversitats laborals, econòmiques, sanitàries, socials, formatives, residencials, ambientals I relacionals especialment entre els col·lectius més vulnerables, amb la transformació de l’Ajuntament en una administració proactiva, inclusiva, digital i oberta, capaç d’oferir uns serveis que se centrin en millorar el benestar quotidià de les persones.
Disseny d’un pla de comunicació intern i extern per explicar els objectius de l’Agenda Urbana Local, així com les diverses accions que aquesta incorpora, amb un enfoc pedagògic i comprensible des del punt de vista d’impacte directe en la qualitat de vida dels diversos agents implicats: especialment la ciutadania, però també les associacions, les entitats, les empreses i comerços, les escoles, els treballadors de l’Ajuntament, etc. I també posant el focus en la millora que suposa l’Agenda Urbana Local en la millora de l’eficiència dels serveis públics.
Qv37. Índex de satisfacció municipal
Arribar al 80% de coneixement de l’AUL l’any 2030 i que els diversos públics objectius sàpiguin relacionar-la amb un mínim de 3 serveis municipals de valoració positiva. Prèviament, caldrà mesurar el % de coneixement de l’Agenda Urbana Local entre tots els públics al 2024