Elaboració d’un estudi per la creació de bosses d’aparcament de dissuasió en superfície a espais confrontants al centre urbà.

Inicio

01/10/2023

Final

01/12/2030

Fase

0
1
2

Objetivo específico

5.2. Potenciar modes de transport sostenible
5. Afavorir la proximitat i la mobilitat sostenible
46_Aparcament_002

Maduración

25%

Objetivos de Desarrollo Sostenible

Agenda Urbana Española

Movilidad y Transporte

Agenda Urbana Catalana

Equilibrio territorial

Transición verde

Estrategia Viladecans 2030

Igualdad de género, Transformación digital y verde, Inclusión social

Retos de ciudad

10. Fomentar la mobilitat baixa en carboni, potenciant la creació d’infraestructures que permetin augmentar els desplaçaments a peu o en bicicleta, incrementant les freqüències i les línies d’autobús urbà, la micromobilitat i els nodes d’intercanvi.

Descripción

Elaborar un estudi per analitzar les possibilitats de creació de bosses d’aparcament de dissuasió en superfície a espais confrontants al centre urbà.

Contribución a los indicadores

AUV17.1. Distribució modal dels viatges en cotxe i moto

AUV17.2. Distribució modal dels viatges en transport públic.

AUV17.3. Distribució modal dels viatges en bicicleta.

AUV17.4. Distribució modal dels viatges a peu.

Valor de referencia (horizonte 2030)

Reducció dels viatges en cotxe i moto (Estimació actual 38%), 32% (Horitzó 2030), 12% (Horitzó 2050)

Augment dels viatges en transport públic (Estimació actual 13%), 16% (Horitzó 2030), 26% (Horitzó 2050)

Augment dels viatges en bicicleta (Estimació actual 7%), 8,5% (Horitzó 2030), 13,5% (Horitzó 2050)

Augment dels viatges a peu (Estimació actual 42%), 43,5% (Horitzó 2030), 48,5% (Horitzó 2050)

 

Objetivo de progreso anual

Reducció dels viatges en cotxe i moto 1% anual Augment dels viatges en transport públic 0,5% anual Augment dels viatges en bicicleta 0,25% anual Augment dels viatges a peu 0,25% anual
Ves al contingut